משפט נתניהו; ביהמ"ש יקבע האם עדותו של חפץ תחל הבוקר

    ישראל רובין No Comments on משפט נתניהו; ביהמ"ש יקבע האם עדותו של חפץ תחל הבוקר

    משפט נתניהו: לאחר ההתפתחות הדרמטית אמש בתיק 1000, בית המשפט ידון היום בבקשת סנגורו של ראש האופוזיציה לדחות את עדותו של עד המדינה, ניר חפץ שצפויה להתחיל הבוקר

    בית המשפט המחוזי בירושלים | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90 צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בבית המשפט המחוזי בירושלים, אמורה להתחיל הבוקר (שלישי) עדותו של עד המדינה הראשון, ניר חפץ שצפוי להעיד בנוגע לכל שלושה התיקים בהם מואשם נתניהו.

    עם זאת, יתכן שעדותו של חפץ לא תישמע היום. אתמול הודיעה הפרקליטות כי ביצעה השלמת חקירה לעדה הדס קליין בתיק אלף, בעקבות זאת ביקש סנגורו של ראש האופוזיציה, עורך דין עמית חדד – לדחות את עדותו של חפץ ובית המשפט קבע כי הדיון בשאלה האם לדחות את העדות, יתקיים הבוקר בבית המשפט.

    ראש אופוזיציה, בנימין נתניהו, בנו אבנר וחברי הכנסת שלמה קרעי, אמיר אוחנה וגלית דיסטל התייצבו לדיון.

    בפתח הדיון סיפר סנגורו של נתניהו, עורך הדין עמית חדד כי אתמול בשעה שתיים הם קיבלו את ההודעה שבוצעה השלמת חקירה בעניינם של מספר עדים, אך הם לא זכו לקבל פרטים נוספים וכמה שעות מאוחר יותר הפרטים כבר דלפו לתקשורת.

    חדד תקף את השלמת החקירה הנרחבת ואמר כי אם ברצונה של הפרקליטות לתקן את כתב האישום, כיצד יתכן שראש האופוזיציה, בנימין נתיהו ורעייתו לא נחקרו.

    עורת הדין מיכל רוזן עוזר, המייצגת את איריס אלוביץ אמרה כי "החקירה ממשיכה להתקיים תוך כדי ניהול ההליך הפלילי", לדבריה "זה מאוד חריג. זו סיטואציה שאיננו מכירים". היא הוסיפה כי אין זו הפעם הראשונה שזה קורה בתיק המדובר.

    בפרקליטות התייחסו להדלפות. התובעת הראשית ליאת בן ארי אמרה כי גם הם היו מזועזעים מההדלפות וקוראים לסנגורים לפנות ליועת המשפטי לממשלה על מנת שיפתח בחקירה.

    במהלך הדיון התברר כי הפרקליטות לא רק שלא מתנגדת אלא אפילו תומכת בדחיית עדות חפץ. מנגד, נראה כי השופטים מתעקשים לנסות לקיים את העדות היום בכל מחיר. השופטים שאלו את הפרקליטות האם יוכלו לקיים את זה בלי לגעת בחומר החדש שעליו הסנגורים טרם הספיקו לעבור.



    0 תגובות